Zveřejnil/a Mgr. Pavlína Ši... dne .
Vážení rodiče, milí žáci!
Ráda bych vám touto cestou poslala pár prvních organizačních věcí k výuce a procvičování angličtiny.
Jako první bych ráda poprosila rodiče, jejichž děti nemají přístup k počítači ani k "chytrému" telefonu, aby mne kontaktovali. Vymyslíme náhradní řešení.
Za druhé: prosím ty, kteří nemají možnost tisknout materiály, aby mi dali vědět. Přizpůsobíme tomu práci.
Za třetí: děti si budou vést "deník" (sešit, složka s papíry...) kde si budou zakládat veškerou práci, kterou odvedou doma a kterou mi po návratu do školy ukáží.
Za čtvrté: nerada bych vás zavalila prací, ale nechci, aby děti zapomněly to, co už umí. Tento týden bych dětem zadala projekt, který mi vypracují. Zadání pošlu co nejdříve. Přidám vám odkazy, kde budou děti moci on-line procvičovat, a na příští týden bych zkusila naplánovat krátké virtuální setkání.
Potvrďte mi, prosím, krátkou zprávou, že jste e-mail četli, děkuji.
Předem díky za spolupráci! Těším se na nové zkušenosti!
Všem pevné zdraví!
Pavlína Šilhánová
ZADÁNÍ PRÁCE NA PRVNÍ TÝDEN:
Posílám první práci na procvičování angličtiny na tento týden.
ÚKOL 1
V příloze najdete pracovní list, kdo máte možnost, vytiskněte si ho a děti si ho nalepí do sešitu, popřípadě vloží do složky, kterou si povedeme po celou dobu domácí výuky.
pracovní list 1 slovníček zvířata
Pokud možnost tisku nemáte, nevadí, děti si přečtou pracovní list na počítači a do sešitu s domácí přípravou si vypíší zvířata z druhého cvičení (jako do slovníku) - začínáme trénovat psaní a je důležité, aby si vytvořili návyk, protože ne vše se píše tak, jak se to čte. Pracovní list vám dodám později (zkusila bych domluvit předávku ve škole).
ÚKOL 2
online procvičování
https://www.umimeanglicky.cz - tajenku prosím zapsat do sešitu
https://elt.oup.com/student/happystreet - hry - slovní zásoba 4.lekce
https://elt.oup.com/student/happystreet - obrázkový slovník - 4.lekce
ÚKOL 3
online pracovní list, v první části děti přiřazují názvy k obrázkům zvířat, v druhé části procvičují na mini projekt - volí, zda je věta pravdivá (true) či nikoliv (false), ve třetí části využijí tabulku z prvního pracovního listu a zkusí správně zapsat přídavná jména
poté, co je prac. list vyplněný, klikne se na tlačítko FINISH -> CHECK MY ANSWERS a ukáží se vám správné výsledky
https://www.liveworksheets.com
ÚKOL 4 - miniprojekt
Vypracují všichni do sešitu s domácí přípravou, na pomoc si můžete vzít knihu (lekce 4), popřípadě se inspirovat předchozím on-line cvičením
Děti vyberou 10 zvířat, tzn. budou mít 5 dvojic, příklad: lev a želva - zvířata nakreslí/někde vystřihnou apod.; ke každé takové dvojici mi vymyslí 1 větu, kde ona dvě zvířata porovnají:
příklad: lion - turtle : Lions are faster than turtles (mn.č.) nebo A lion is faster than a turtle. (j.č.)
INFORMACE:
Nakladatelství, od kterého odebíráme časopis, uvolnilo k šíření celé březnové číslo, čehož využijeme, protože naše časopisy jsou zatím ve škole. V příloze posílám časopis v pdf formátu a všechny nahrávky. Uložte si je prosím, určitě později využijeme při procvičování.
DŮLEŽITÉ:
Prosím o zpětnou vazbu, napište mi, co se podařilo, co se nepodařilo, co nefunguje. Děkuji, pokusím se vám pomoci vše zvládnout.
Díky za vaši spolupráci.
Pěkný zbytek týdne
Pavlína Šilhánová